TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. >> zamknij
BIODERMA NODE FLUIDE 400ml 08/18

BIODERMA NODE FLUIDE 400ml 08/18

BLOZ 7: brak danych Dostępność: produkt dostępny Producent: BIODERMA Kod EAN-13: 3401573697197

54.90 PLN

Opis produktu


DZIAŁANIE
Nodé Fluide jest pierwszym produktem Bioderma. To innowacyjny szampon, który nie zawiera substancji drażniących, przez co nie narusza równowagi biologicznej delikatnych włosów i skóry głowy. Ma łagodną bazę myjącą, stworzoną zgodnie z zasadą NOn-DEtergence w oparciu o unikalne połączenie środków powierzchniowo czynnych. Dzięki temu szampon skutecznie myje włosy i skórę głowy, nie naruszając przy tym ich płaszcza hydrolipidowego.

    Delikatnie myje
    Przywraca włosom blask
    Może być także stosowany jako produkt podtrzymujący działanie szamponu leczniczego

Zalety produktu:
    Powstał w 1977 roku jako pierwszy produkt Biodermy i jednocześnie pierwszy szampon bez detergentów
    Nie narusza równowagi fizjologicznej włosów i skóry głowy




SPOSÓB UŻYCIA
Codziennie rano i wieczorem.
    Spień szampon, delikatnie masując skórę głowy.
    Spłucz dokładnie, a następnie powtórz.



WŁAŚCIWOŚCI
    NIe zawiera detergentów
    Nie zawiera SLS
    Formuła perfumowana
    Bardzo dobrze tolerowany
    Hipoalergiczny
 


Data ważności:08/2018

 

Opinie

Poniżej znajdują się opinie i komentarze dotyczące produktu. Przy użytkownikach, którzy przez oceną zakupili produkt w naszej aptece znajduje się oznaczeni uwiarygodniające opinie.


Zamieść własną opinię.

Poniższy formularz służy wyrażaniu Państwa opinii odnośnie wskazanego produktu - w celu wyrażenia opinii na temat naszego sklepu lub procesu zakupowego, prosimy o skorzystanie z formularza w serwisie Ceneo.pl, do którego link powinno otrzymać Państwo w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia.

Poleć ten produkt znajomemu!

Szanujemy Państwa prywatność - podane informacje nie są zapisywane w naszych bazach i nie są wykorzystywane w celach marketingowych.