TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. >> zamknij
FLEGAMINA O SM. MIĘTOWYM BEZ CUKRU 200ML 10.2017

FLEGAMINA O SM. MIĘTOWYM BEZ CUKRU 200ML 10.2017

BLOZ 7: brak danych Dostępność: produkt niedostępny Producent: TEVA KUTNO S.A. Kod EAN-13: 5909990881987

4.99 PLN

Przepraszamy, ten produkt nie jest aktualnie dostępny w naszej ofercie.

Opis produktu

Skład


5 ml syropu zawiera:
4 mg bromoheksyny chlorowodorku,
ponadto lek zawiera: sorbitol ciekły, niekrystalizujący 70% glicerol, propylu parahydroksybenzoesan lewomentol, aromat eukaliptusowo-miętowy, etanol 96%, kwas solny stężony 0,1 M, błękit patentowy, kurkumę, wodę oczyszczoną.

Wskazania

Ostre i przewlekłe choroby dróg oddechowych przebiegające z zaburzeniami odkrztuszania i usuwania śluzu.

Działanie

Flegamina o smaku miętowym w postaci syropu zawiera substancję czynną chlorowodorek bromoheksyny, który jest lekiem wykrztuśnym, upłynniającym wydzielinę z dróg oddechowych. Lek ten ułatwia odkrztuszanie i oczyszczanie oskrzeli.

Dawkowanie

Lek do stosowania doustnego.

Jeśli lekarz nie zaleci specjalnego dawkowania, lek najczęściej stosuje się:

    dzieci od 7 do 10 lat: 5 ml syropu (1 łyżeczka do herbaty) 3 razy na dobę.
    dorośli i dzieci powyżej 10 lat: 10 ml syropu (2 łyżeczki do herbaty) 3 razy na dobę.

Data ważności:

31.10.2017

Opinie

Poniżej znajdują się opinie i komentarze dotyczące produktu. Przy użytkownikach, którzy przez oceną zakupili produkt w naszej aptece znajduje się oznaczeni uwiarygodniające opinie.


Zamieść własną opinię.

Poniższy formularz służy wyrażaniu Państwa opinii odnośnie wskazanego produktu - w celu wyrażenia opinii na temat naszego sklepu lub procesu zakupowego, prosimy o skorzystanie z formularza w serwisie Ceneo.pl, do którego link powinno otrzymać Państwo w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia.

Poleć ten produkt znajomemu!

Szanujemy Państwa prywatność - podane informacje nie są zapisywane w naszych bazach i nie są wykorzystywane w celach marketingowych.